Friday, March 25, 2011

statusebi 2

 1. წყალი დამალევინეთ ვინცხამ თორე ისე მშია ღამე სად გავათენო არ ვიცი

2. მე ვფლობ კარატეს, კუნგ ფუს და 47 სახიფათო სიტყვას ninja

3. როგორ ახერხებ თმის ისე დავარცხნას რომ რქები არ გიჩანს??

4. დედამ კაბა შემიკერა, დამიკერა ღილები, გათხოვება გადავწყვიტე ჩამიმტვრია კბილები

5. დაიბადო კაცად ალბათ გრეხია, ვიზიარებ ეს ხომ შენი ხვედრია..

6. კარგი დასალევი, კარგი მოსაწევი და მძინარე სინდისი - აი იდეალური ცხოვრება :D

7. იცინი თუ გაზების დაგროვება გაქვს? bigsmile

8. ვაკელებს უსწორდებათ უთო იმიტომ, რომ ასწორებს და სძულთ ჩაქუჩი იმიტომ, რომ ტეხავს

9. თუ გსურთ მოისმინოთ ზღაპარი ძილის წინ, გააგზავნეთ სმს ტექსტით ''მე ყველაფერი ვიცი'' თქვენი შეყვარებულის ნომერზე.

10. თავს ცუდად გრძნობ? მარტო ხარ? მოიწყინე? მე მოვალ შენთან და მიხვდები თუ რა კარგად იყავი ჩემს მოსვლამდე

11. გაკვეთილებო ნუ გეშინიათ, მე თქვენ ხელს არ გახლებთ

12. რით განსხვავდება ნამდვილი სიყვარული არანამდვილისგან? არანამდვილი: მომწონს როგორ ეცემა ფიფქები შენს თმაზე.
ნამდვილი: დებილო ქუდი რატო არ გახურავს?

13. უნდა იცხოვრო ისე რომ შეგრცხვეს მოყოლა და გაიხსენო სიამოვნებით

14. ეხლა ვხვდები რატომ არ წერენ უფროს კლასებში თემას ''როგორ გავატარე ზაფხულის არდადეგები''

15. ძალიან მინდა მოგიახლოვდე, მოგეხვიო, ხელებით შეგეხო კისერზე და მიგახრჩო!!!!!!!!!!!!!

16. საუკეთესო სიურპრიზი გოგოსთვის არის ბრილიანტის ბეჭედი, გხვეული ძვირფას ქურქში, შეკრული ოქროს ძეწკვით, რომელიც დევს მისთვისვე ნაყიდ ბენტლში

17. ჩემი შეყვარებული ისეთი მახინჯია ხანდახან სილამაზეში გადადის

18. შენ მე მასწავლე სიყვარული.... გრაფიკით!!!!

19. გამიღიმეთ და მერე გამჭორეთ, შემიშურეთ და მიმატოვეთ, დამანახეთ ადამიანები! ფიტულები უკვე დავინახე. შემომაყარეთ თვალებში სინამდვილე, შემომფიცეთ მეგობრობა და მერე გამყიდეთ

20. მიყვარხარ! ამის გაგონება გინდოდა? ხოდა წაიკითხე.... გაგონებით კი ვერასოდეს გაიგონებ!!!

21. ვისაც არ მოვწონვარ, ან თუნდაც აღარ მოვწონვარ ერთ რჩევას მივცემ - ჰიმალაის მთებიდან ინერციის ძალას ეზიარონ...

22. არ ვკითხულობ თქვენ რა გინდათ. მე ჩემს '' მინდა'' -ს მიგაჩვევთ.

23. ერთხელ შემაბი და ეს მეორედ არ განმეორდება

24. განცხადება: ვიპოვე სინდისი.ვინც დაკარგა გთხოვთ სასწრაფოდ წაიღოთ იმიტომ, რომ მთელი ღამეები არ მძინავს

25. ტუჩ მი (ანუ მაკოცე bigsmile )

26. როგორც კი კარში სიღარიბე შემოაბიჯებს, სიყვარული ფანჯრიდან იპარება.

27. შეუძლია თუ არა ქალს გახადოს კაცი მილიონერი? - კი.თუ კაცი მილიარდელია.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 ♫♥♫welcome♫♥♫. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes and Web Design.